استون مارتین بوسیله تازگی یک DB6 کلاسیک را با فناوری طولانی الکتریکی بازسازی کرده است. پاول اسپایرز، مسئول بخش اجرایی استون مارتین، معتقد است که هر محصولی باید تا قرن سال به شهرت خودش باقی بماند و نباید وارد موزه ها شود. البته این مسئله دستور کار ی طاسی استون مارتین بخاطر آینده ی خویشتن نیست.



آن ها قصد ندارند خودروهای احتراق تویی را از رده خارج کنند. وی معتقد است که مشتریان آن ها به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته ی مطلع افرادی هستند که بوسیله دنبال جایگزینی خودروهایی با سوخت فسیلی با گوناگون الکتریکی هستند و قسمت قسمت کردن ی دوم هم تبار جدیدی هستند که با بو و صدای پیشرانه های احتراق داخلی آشنا نیستند. اسپایرز این ایده را پیوند قلب نامیده است. ساخت خودرویی کامل الکتریکی داخل قالب و بدنه ی خودرویی کلاسیک. آن ها در این مسیر حتی روزنه ای اضافی نیز در اندام ساختن نکرده اند.

به جای پیشرانه ی خطی ۶ سیلندری که ۴۹ سال پیش روی این خودرو قرار گرفت، این DB6 از ماژولی دربرگیرنده باتری، موتور و یواش افزار کنترلی، مخلوق شده است. این ماژول دقیقا به جای پیشرانه ی قبلی این خودرو نصب شده است. اطلاعات یدکی درباره ی این خودرو منتشر نشده است اما مواردی از این قبیل که نسخه ی تولید انبوه کمی با این استاندارد ی فعلی نفاق خواهد داشت و اینکه وزن و غلبه این خودرو دقیقا طبق با نسخه ی واقعی است، پیش بینی می شوند.



شاید به دید شما تولید نسخه ی الکتریکی از خودرویی کلاسیک کمی آشنا به نظر برسد. برقرار است؛ سال گذشته جگوار با سری E دقیقا همین کار را کرد ولی اسپایرز معتقد است که استون مارتین زودتر از جگوار این حکم را شروع کرده است. با اینکه درباره ی ایده ی پایه ی این میوه کاملا گپ شده است اما هیچ جزئیاتی از آن در اصالت نیست. ظن می رود که در این خودرو از همان مجری کنگره ی پنج سرعته ی اصلی که قابلیت تبدیل به جعبه دنده ی تک سرعته دارد، استفاده شده است. در این خودرو خبری از جهیز خنک کننده ی قدیمی غم ازاله.مقاله های مرتبط:موردانتظارترین خودروهای برقی برای سال ۲۰۲۰خودروی الکتریکی مفهومی مینی رونمایی شد

طبق گفته ی شرکت سازنده، در نسخه ی تولید متراکم تماشاچی قابلیت شارژ زننده هم خواهیم بود. از پدیدار این خودرو اصلا مشخص نیست که در آن از فناوری پیشران الکتریکی استعمال شده است. حتی لوله های اگزوز هم درون آن دیده می شوند تا روبرو آن را تا جایی که ممکن است مثل به استاندارد اصلی نگه دارند. عزب تفاوت آن، جایگزینی پورت شارژ به جای باک بنزین است. داخل خودرو حزن اوضاع به همین قیافه است. دقیقا همان طراحی داخلی مدل اصلی در کابین این خودرو دیده می شود با این نفاق که حال فقط عقربه ی سرعت شمار کار می کند و باقی عقربه ها نمادین هستند. اسپایرز کود داده است که مدل تولید متراکم این خودرو تمامی مومات یک خودروی الکتریکی را دارا است. 



با وجود قوطی دنده ی دستی، دیگر نیازی بوسیله نیم کلاچ دریافت و کلاچ گرفتن زدودن و به راحتی می استعداد آن را تو حالت مورد سرعته قرار داد. شتاب اولیه ی این خودرو کمی از آنچه که انتظار می رود کمتر است و احتیاج است تا حسابی پدال مدفوع را فشار داد. در این نسخه از DB6 خبری از جهیز کنترل تعادل نیست اما  نبود این جهیز هم درک نمی شود. سرعت گیری این خودرو به خوبی استاندارد واقعی و بنزینی آن محو اما در عوض، رانندگی بی صدا، نرم و بدون آلودگی به ارمغان می آید. 



شتاب گیری این خودرو در کنگره های ۲ و ۳ بسیار ملموس تر از دیگر دنده ها است. جاهل از موارد ذکر شده، پایا مختصات این خودرو نسبت به معیار اصلی تحول زیادی نکرده است. برای همگام شدن با استانداردهای مدرن، DB6 از چسبندگی و تعادل بیشتری برخوردار است و شاسی خودرو بی آرامی کمی بهینه سازی را تجربه کرده است. تولید نسخه ی الکتریکی از خودروی کلاسیک DB6، مدال از نبوغ الکتریکی سازی هر خودرویی دارد. پیشرانه ای که از DB6 حذف شده است، در DB4, DB5, DBS دیده می شود. پس ظرفیت زیادی برای ادا این کار با خودروهای کلاسیک دیگر بی قراری وجود دارد. بوسیله گفته ی او، نفقه ی تقریبی این بازسازی چیزی حدود ۲۵۳ هزار دلار بوده است. کمال مطلوب تولیدکنندگان این است که ۳۰۰ دستگاه از ۳۰۰۰ مایه خودروی کلاسیک فروخته شده را بازسازی کرده و آن ها را بوسیله فناوری پیشران الکتریکی مجهز کنند.  بیشتر بخوانید:تیونینگ جذاب پورشه 356 کلاسیک مدل ۱۹۶۰ رونمایی شدشاسی بلند استون مارتین DBX بوسیله وهله پیش تولید وارد شدشاسی بلند برقی فورد تریتوری برای راسته چین معرفی شداستون مارتین DB4 GT زاگاتو بازتولید می شودعلت حضور انبازی های تولیدکننده فرآورده های نفت و سرگین در مسابقات فرمول E چیست؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها